VERKKOKAUPPA: Hae ja osta lentoja Reitit ja aikataulut Taxfree
lehdistötiedote 3.4.2003

Air Finland sai ansiolentoluvan, ensimmäiset lennot omalla koneella jo tänään

Ilmailulaitos on tänään myöntänyt Air Finlandille ansiolentoluvan, ja lennot lennetään yhtiön omalla kalustolla tästä päivästä alkaen. Lentotoiminta aloitettiin jo viime sunnuntaina varakalustolla.

"Olemme saaneet hyvän vastaanoton sekä yleisöltä että matkanjärjestäjiltä, ja reittivalintamme suosituimpiin lomakohteisiin näyttävät onnistuneen. Harkitsemme parhaillaan kolmannen viikkovuoron avaamista Málagaan, ja neuvottelemme toisen koneen hankinnasta. Samalla näemme valtavasta kyselyjen määrästä, että kuluttajat ovat vielä hämmentyneitä uusista mahdollisuuksistaan. Monet pelkäävät jokaisen uuden lentoyhtiön toimivan ns. halpalentokonseptilla. Jippohinnat ja riisuttu palvelu eivät kuulu lomalentoyhtiön liikeideaan, mutta suuren yleisön luottamuksen voittaminen tulee ottamaan aikansa", kertoo Air Finlandin toimitusjohtaja Mika Helenius.

Air Finland on suomalainen lomalentoihin erikoistunut yhtiö. Air Finland käyttää nykyaikaista Boeing 757-200 - konetyyppiä, joka on varusteltu 219 matkustajalle.

Takaisin uutiset ja tiedotteet sivulle

Kohteet