AIRFINLAND ON LOPETTANUT TOIMINTANSA. TÄMÄ SIVUSTO ON SULJETTU, NÄKEMÄSI SIVUSTO ON ARKISTOITU VERSIO AIRFINLANDIN SIVUSTOSTA.

VERKKOKAUPPA: Hae ja osta lentoja Reitit ja aikataulut Taxfree
Lehdistötiedote 1.6.2004

AIR FINLAND VALITSI MAINOSTOIMISTO DYNAMON

Kotimainen lomalentoyhtiö Oy Air Finland Ltd on valinnut mainostoimistokseen Dynamo Advertising Oy:n. Yhteistyön ensimmäiset tulokset näkyvät juuri alkaneessa ulkomainoskampanjassa.

Air Finlandin lomalentojen kilpailuvaltteja ovat laadukas kotimainen palvelu, matkustajaystävälliset aikataulut ja kustannustehokkuuteen perustuva kilpailukykyinen hinnoittelu. Yhtiö lentää suomalaisten suosimiin kohteisiin, kuten Nizzaan, Barcelonaan, Málagaan, Teneriffalle ja Las Palmasiin. Toimintastrategiallaan yhtiö on saavuttanut vahvan aseman keskeisten kotimaisten matkanjärjestäjien keskuudessa sekä omatoimimatkalaisten parissa, jotka hankkivat lentonsa suoraan netistä tai matkatoimistosta. Air Finlandin peruslupaus on tiivistetty sloganiin "Nauti lomastasi jo lennolla".

Dynamon toimitusjohtaja Taru From iloitsee Air Finlandin täysin uudenlaisesta liiketoimintakonseptista: "On mielenkiintoista työskennellä asiakkaan kanssa, joka on luonut markkinaan aivan uuden segmentin: korkealaatuiset lomalennot. Henkilökunnan aidon sympaattinen palveluasenne luo hyvät edellytykset puhuttelevalle mainonnalle."

Air Finlandin markkinointijohtaja Peitsa Piironen kuvailee mainostoimistovalintaansa: "Mainonnan suunnittelu on lahjakkuuslaji, ja Dynamossa on lahjakkaita, luovia suunnittelijoita. Tärkeintä on kuitenkin kyky ymmärtää tilanteemme markkinoilla. Totta kai myös näytöt vakuuttivat: Dynamo on viime vuosina tehnyt tutkitusti toimivia kampanjoita, joissa tuloksia on saatu aikaan kustannustehokkaasti."

Dynamon Air Finland -tiimiin kuuluvat art director Ilkka Kärkkäinen, copywriter Vesa Kujala, projektijohtaja Gustaf From ja tuotantosuunnittelija Merja Ikäläinen.

Air Finlandin uusi markkinointiviestinnän linja näkyy jo kaupunkikuvassa. Ulkomainostauluissa on esillä nostalgiahenkinen, erottuva ja lomatunnelmaan johdatteleva juliste. Juliste henkii laatua ja paluuta kiireettömään tunnelmaan, aikaan, jolloin lentomatka oli elämys ja henkilökunnalla oli aikaa matkustajille. Mainosten taidokkaasta kuvituksesta vastaa Tommi Vallisto.

---

AIR FINLAND on suomalainen lomalentoihin erikoistunut yhtiö, joka käyttää nykyaikaista Boeing 757-200 –konetyyppiä. Koneet on varusteltu 219 matkustajalle. Air Finland aloitti lentotoiminnan 3. huhtikuuta 2003 ja kuljetti vuoden 2003 loppuun mennessä 89 000 matkustajaa suomalaisten suosituimpiin lomakohteisiin. Vuonna 2004 Air Finlandin ennakoitu matkustajamäärä on yli 200 000 matkustajaa.

DYNAMO ADVERTISING OY on asiakkaiden liiketoimintaa konkreettisesti edistävien kampanjoiden suunnittelijana menestynyt mainostoimisto. Tällä hetkellä Dynamo tekee yhteistyötä mm. Grand Casino Helsingin, Helsingin juhlaviikkojen, Kekkilän, Lindströmin, Pierre Cavallon, Raha-automaattiyhdistyksen, Suomen Palautuspakkauksen, Tervakosken, TV-maksuhallinnon ja VR-yhtiöiden kanssa.

Uutiset ja tiedotteet sivulle

© Air Finland - | Käyttöehdot | Tietosuoja