VERKKOKAUPPA: Hae ja osta lentoja Reitit ja aikataulut Taxfree
Lehdistötiedote 23.8.2004

Polttoaineen hinnan nousu nostaa myös Air Finlandin hintoja

Suomalainen lomalentoyhtiö Oy Air Finland Ltd joutuu muiden lentoyhtiöiden tavoin korottamaan lentolippujensa hintoja polttoaineen hinnan noustua. Korotus on keskimäärin seitsemän prosenttia kohteesta riippuen. Korotus koskee kaikkia lentoja ja astuu voimaan 1.9.

Suomalainen lomalentoyhtiö Oy Air Finland Ltd on perustettu tammikuussa 2002. Yhtiö lentää suoraan suosituimpiin lomakohteisiin kuten Alicanteen, Barcelonaan, Budapestiin, Faroon, Málagaan, Nizzaan, Prahaan, Las Palmasiin ja Teneriffalle. Asiakkaat ostavat lennot suoraan netistä tai valtuutetuista matkatoimistoista. Matkanjärjestäjistä muiden muassa Detur, Domina Matka-Monte, Finnmatkat, Kristina Cruises, OK Matkat, STS-Alppimatkat, Tjäreborg ja Töölön Matkatoimisto ovat valinneet Air Finlandin lennot valmismatkojensa osaksi taatakseen asiakkailleen laadukkaat lennot ja palvelun asiakkaiden omalla kielellä. Vuonna 2004 Air Finlandin ennakoitu matkustajamäärä on yli 250 000 matkustajaa.

Takaisin uutiset ja tiedotteet sivulle